De cursussen Geneverschool, Likeurschool aka Ruiken kun je leren en de Gin-masterclas zijn voor iedereen die warm loopt voor kwaliteit, ambacht en historie, ofwel leergierige foodies, genever- en ginliefhebbers, levensgenieters en nieuwsgierige ‘geurvreters’. En uiteraard voor mensen die werkzaam zijn in de gastronomie, de patisserie en de drankenhandel, zoals docenten, liquoristen, sommeliers, koks, kelners, bartenders, cocktailshakers, patissiers en slijterijmedewerkers is de cursus een mooie aanvulling op een vakopleiding. Een specifieke vooropleiding is niet vereist!

De eerste cursussen Geneverschool vonden plaats in januari en september 2019 en de eerste cursus Ruiken kun je leren in  maart 2019. De volgende Geneverschool wordt gehouden op maandag 3 en 17 februari. De eerstvolgende cursus Ruiken kun je leren op maandag 4 en 18 november. Via onderstaand formulier kun je je aanmelden voor een van beide cursussen of allebei. Je gegevens worden zorgvuldig bewaard en nooit gedeeld met derden.